4 Şubat 2013 Pazartesi

14 Şubat'a 10 gün kala...


Merhaba canımgiller, 14 Şubat'a 10 gün kalmışken uyariyim sizi diyoruuum :D


Hep kapitalizm ve onun takipçisi emperyalizmin oyunları bunlar! Kafası çalışmayanlar da bu oyuna gelmişler, tüm dertlerini unutmuşlar; aylar öncesinden Sevgililer Günü muhabbeti yapıyorlar.Sevgilim olmadığı için böyle konuşmuyorum, emin olabilirsiniz :D Sevgilim olsa dahi o gün hediye almam.Ben sevdiğim kişiyi her zaman hatırlarım, severim; ayriyeten özel bi güne ne hacet? Siz illa birşeyleri kutlamak istiyorsanız tanışma yıldönümüzü kutlayın, çıkma yıldönümüzü kutlayın, birbirinizin doğum gününü kutlayın.Velhasıl; sistemin bu oyununa gelmeyin! İlişkiniz size can versin, ekonomiye değil... Bu okuduklarından sonra sevgilisine hediye almış, yolda hediye paketiyle giden birisini görürsem "Bomba taşıyor" diye ihbar edeceğim! :D

4ever alone'lara da bişeyler söyleyeyim; çoğunuz aylar öncesinden başladınız bunalımlı bunalımlı konuşmaya.O günkü hallerinizi düşünemiyorum :D Neymiiiş "Sıcak bi ele ihtiyaç duyuyorum :(" Eldiven giy o zaman ya da al bi elinle diğer elini tut  :D Ne gerek var şimdi duygusallığa? İlla hediye almak istiyorsanız bilgisayarınıza alın, telefonunuza alın.Bakın eskimiş parçaları varsa yenileyin yani :D Ya da benim gibi kendinize aşıksanız kendinize hediye alın. :D Sonracığımaaa yalnızlığınızla karda olduğunuzu unutmayın; çiçek 25 TL, yemek 100 TL, hediye 200 TL.Bi daha düşünün bakın; yaklaşık 350 TL kardayııız (y)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder